Τι μπορεί να προκύψει εάν συνδυαστούν η αγάπη για τα παιδιά, τα βιβλία
ως εργαλείο γνώσης και ψυχαγωγίας, αλλά και η νέα, μαθησιακά προσιτή,
τεχνολογία;
Η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει στο 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Αγίου Νικολάου μ’ έναν ανέλπιστο ηλεκτρονικό βοηθό για τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να τονώσουν τις δράσεις της Φιλαναγνωσίας.
Έχοντας ενταχθεί στο νέο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2018- 2019, αξιοποιεί την δυνατότητα που παρέχει μια ψηφιακή εφαρμογή η οποία σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στη γρήγορη κι εύκολη διαχείριση των σχολικών δανειστικών βιβλιοθηκών. Πρόκειται για την εφαρμογή, με τίτλο «Βιβλιοδανός» η οποία προσφέρεται δίχως χρέωση σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο στην διεύθυνση www.bibliodanos.gr
Χάρη σε πολύ εύκολα βήματα, καταχωρεί τίτλους βιβλίων που περιέχονται στη βιβλιοθήκη.
Οποιαδήποτε στιγμή, μέσα από υπολογιστή ή κινητή συσκευή, μπορεί να ενημερώνει τη βιβλιοθήκη για νέους δανεισμούς ή επιστροφές τίτλων.
Στόχος της εφαρμογής είναι η βελτίωση του έργου των εκπαιδευτικών και, κατά συνέπεια, η διάδοση της χρήσης της δανειστικής βιβλιοθήκης σε όλους τους διδάσκοντες και διδασκομένους.
Ο Βιβλιοδανός ως Αστική μη-Κερδοσκοπική Εταιρεία ιδρύθηκε το 2018. Προϋπήρχε όμως (από το 2016) ως διαδικτυακός ηλεκτρονικός βοηθός για κάθε φίλο του Βιβλίου που έχει υπό την εποπτεία του μια δανειστική βιβλιοθήκη.
Ως ηλεκτρονική υπηρεσία ξεκίνησε την λειτουργία του, το Σεπτέμβρη του 2016, και μέχρι σήμερα απαριθμεί πάνω από 300 μέλη-βιβλιοθήκες, εκ των οποίων περισσότερα από 200 δημόσια σχολεία και καταγεγραμμένους περισσότερους από 60.000 τίτλους βιβλίων.
Οι εταίροι της «Βιβλιοδανός ΑμΚΕ» είναι δύο αδελφικοί φίλοι και υποστηρικτές της ιδέας της Φιλαναγνωσίας :
Θεόφιλος Χ. Παπαδόπουλος, Προγραμματιστής, ασχολείται με την πληροφορική περισσότερο από 25 χρόνια και έχει εργαστεί ως τεχνικός, προγραμματιστής & σχεδιαστής λογισμικού, διαχειριστής έργου σε εμπορικές και διαφημιστικές εταιρείες.
Χρήστος Ι. Χατζηαντωνίου, Customer Care Specialist, πτυχιούχος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Ασχολείται με την επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών εδώ και 25 χρόνια ενώ έχει εργαστεί στις τηλεπικοινωνίες, σε τραπεζικά ιδρύματα και κοινωνικές οργανώσεις.
Η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει στο 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Αγίου Νικολάου μ’ έναν ανέλπιστο ηλεκτρονικό βοηθό για τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να τονώσουν τις δράσεις της Φιλαναγνωσίας.
Έχοντας ενταχθεί στο νέο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2018- 2019, αξιοποιεί την δυνατότητα που παρέχει μια ψηφιακή εφαρμογή η οποία σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στη γρήγορη κι εύκολη διαχείριση των σχολικών δανειστικών βιβλιοθηκών. Πρόκειται για την εφαρμογή, με τίτλο «Βιβλιοδανός» η οποία προσφέρεται δίχως χρέωση σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο στην διεύθυνση www.bibliodanos.gr
Χάρη σε πολύ εύκολα βήματα, καταχωρεί τίτλους βιβλίων που περιέχονται στη βιβλιοθήκη.
Οποιαδήποτε στιγμή, μέσα από υπολογιστή ή κινητή συσκευή, μπορεί να ενημερώνει τη βιβλιοθήκη για νέους δανεισμούς ή επιστροφές τίτλων.
Στόχος της εφαρμογής είναι η βελτίωση του έργου των εκπαιδευτικών και, κατά συνέπεια, η διάδοση της χρήσης της δανειστικής βιβλιοθήκης σε όλους τους διδάσκοντες και διδασκομένους.
Ο Βιβλιοδανός ως Αστική μη-Κερδοσκοπική Εταιρεία ιδρύθηκε το 2018. Προϋπήρχε όμως (από το 2016) ως διαδικτυακός ηλεκτρονικός βοηθός για κάθε φίλο του Βιβλίου που έχει υπό την εποπτεία του μια δανειστική βιβλιοθήκη.
Ως ηλεκτρονική υπηρεσία ξεκίνησε την λειτουργία του, το Σεπτέμβρη του 2016, και μέχρι σήμερα απαριθμεί πάνω από 300 μέλη-βιβλιοθήκες, εκ των οποίων περισσότερα από 200 δημόσια σχολεία και καταγεγραμμένους περισσότερους από 60.000 τίτλους βιβλίων.
Οι εταίροι της «Βιβλιοδανός ΑμΚΕ» είναι δύο αδελφικοί φίλοι και υποστηρικτές της ιδέας της Φιλαναγνωσίας :
Θεόφιλος Χ. Παπαδόπουλος, Προγραμματιστής, ασχολείται με την πληροφορική περισσότερο από 25 χρόνια και έχει εργαστεί ως τεχνικός, προγραμματιστής & σχεδιαστής λογισμικού, διαχειριστής έργου σε εμπορικές και διαφημιστικές εταιρείες.
Χρήστος Ι. Χατζηαντωνίου, Customer Care Specialist, πτυχιούχος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Ασχολείται με την επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών εδώ και 25 χρόνια ενώ έχει εργαστεί στις τηλεπικοινωνίες, σε τραπεζικά ιδρύματα και κοινωνικές οργανώσεις.