Με ένα ψηφιακό παιχνίδι (scavenger hunt game) σχεδιασμένο από την εκπ/κό Ηρώ Ποργιαζίδου, οι μαθητές της Ε1 τάξης του σχολείου μας ανακάλυψαν τη ζωή και το αντιστασιακό έργο του Ρούσου Κούνδουρου.
H εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, βασισμένη στην τοποθεσία και την εικόνα, δημιουργήθηκε στις πλατφόρμες Actionbound και Blippar και είναι συμβατή με κινητές συσκευές (tablet / smartphone) android και iOS.
Η εφαρμογή και οι δυνατότητες της χρήσης QR κωδικών στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα παρουσιαστεί στους εκπαιδευτικούς του 3ου Δημοτικού στη διάρκεια ενδοσχολικής επιμόρφωσης για τη διδασκαλία με τη μέθοδο STE(A)M.
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας (το Τ του αρκτικόλεξου) στο πλαίσιο της μεθόδου STE(A)M είναι το αντικείμενο ευρωπαϊκού σχεδίου κινητικότητας επιμόρφωσης 10 εκπ/κών του σχολείου, που ξεκινά φέτος.