Το παιχνίδι είναι μια εξ ορισμού ευχάριστη δραστηριότητα. Γι’ αυτό και ερευνάται όλο και περισσότερο η δυνατότητα χρήσης του στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτή την ευκαιρία είχε μια εκπ/κός του σχολείου μας που συμμετείχε σε Ευρωπαϊκό σεμινάριο 30 ωρών στην Κωνσταντινούπολη, τον Ιούλιο του 2022.
![]() |
ΚΛΙΚ ΕΔΩ |
Στο σεμινάριο με τίτλο: "Gamification@school", είχε την ευκαιρία να διερευνήσει τον όρο "ψηφιακό παιχνίδι" σε σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως: υπολογιστής, διαδίκτυο, κονσόλες παιχνιδιών, φορητές συσκευές.
Συγκεκριμένα γνώρισε την αξιοποίηση των παρακάτω:
EDUCATIONAL GAME/ QUIZ - KAHOOT.COM, WORDWALL.NET
• PLAYING WITH LIVEWORKSHEETS.COM
• CODING FOR KIDS – CODE.ORG
• CODING FOR KIDS – SCRATCH.MIT.EDU
• GAMES IN LEARNINGAPPS.ORG
• WORKING IN GOOGLE/ MICROSOFT SHARED ENVIROMENT
• WORKING IN GOOGLE/ MICROSOFT FORMS
![]() |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |