Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με θέμα την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό πραγματοποιήθηκαν δράσεις με αφορμή το Πάσχα προκειμένου οι μικροί μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου και των Α' και Β' τάξεων του σχολείου μας να συναντηθούν ξανά με στόχο την σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ τους και την συναισθηματική ενίσχυση των νηπίων λίγο πριν την είσοδό τους στο Δημοτικό Σχολείο, με όλες τις αλλαγές που αυτή συνεπάγεται.
Οι μαθητές του νηπιαγωγείου ήρθαν στον χώρο τους σχολείου μας φέρνοντας μια μεγάλη κάρτα με ζωγραφιές τους προκειμένου να ευχηθούν καλό Πάσχα.
Αρχικά επισκέφτηκαν τις τάξεις της Α', όπου παρατήρησαν διαφορές με το δικό τους σχολείο και τραγούδησαν μαζί με τα πρωτάκια το μουσικοκινητικό Πασχαλινό τραγούδι "Sleeping bunnies" στα Αγγλικά.
Στη συνέχεια πήγαν στο χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης όπου αρχικά η Νηπιαγωγός κα Στάικου είχε ετοιμάσει ένα δρώμενο για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας. 'Επειτα εναλλάξ τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσία των Νηπιαγωγών τους κας Κλεισαρχάκη Ειρήνης και Στάικου Αθηνάς, βίωσαν την καταπληκτική εμπειρία της ανάγνωσης του παραμυθιού "Πού χάθηκαν τα αυγά;" από τους μαθητές των δύο τμημάτων της πρώτης. Οι μαθητές των Α1 και Α2 τμημάτων με τη βοήθεια των δασκάλων τους κας Κουτουλάκη Πόπης και Τσαγκαράκη Ελένης, με περίσσιο ζήλο και ιδιαίτερη έκφραση διάβασαν το παραμύθι στα νήπια, τα οποία απόλαυσαν την εμπειρία. Στη συνέχεια ακολούθησε κυνήγι των πασχαλινών αυγών, το οποίο οργανώθηκε από τις εκπαιδευτικούς. Τα παιδιά έτρεξαν μαζί στον κήπο του σχολείου, σε ζευγάρια πρωτάκια με νήπια προκειμένου να βρουν τα κρυμμένα αυγά και στο τέλος κεράστηκαν σοκολατένια αυγουλάκια.....δώρο του Λαγού του Πάσχα!! Η συνεργασία όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών συντέλεσε στη διασκέδαση μικρών και μεγάλων.
Οι μαθητές της Β' τάξης συνοδεία των εκπαιδευτικών τους κας Λουλακάκη Σούλας και Μαυρή Πόπης και της μουσικού του σχολείου μας κας Βαγενά Μαριάννας επισκέφτηκαν το 3ο Νηπιαγωγείο προκειμένου να τραγουδήσουν στους μικρούς μαθητές τα κάλαντα του Λαζάρου. Ήταν για όλους μια όμορφη εμπειρία.