ΤΜΗΜΑΤΑ

Σε εξέλιξη οι εργασίες του προγράμματος ανακαίνισης σχολείων «Μαριέττα Γιαννάκου» - Νέο Σχέδιο Erasmus+ για τη Σχολική Βιβλιοθήκη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

10/5/25

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΄΄CEIP LAS ACACIAS’’, ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Χαρά Χρονάκη και Ηρώ Ποργιαζίδου ταξίδεψαν στη Μαδρίτη στο πλαίσιο του σχεδίου 2024-1-EL01-KA121-SCH-000217815 με θέμα "Flipped Classroom" για να επισκεφθούν το σχολείο CEIP LAS ACACIAS.


Στόχος της κινητικότητας ήταν οι εκπαιδευτικοί να ενισχύσουν βασικές δεξιότητες διδασκαλίας, μέσα από σύγχρονες μεθόδους και διεθνή συνεργασία. Πριν από την επίσκεψη, χρησιμοποιήθηκαν πολυμέσα (όπως βίντεο και άρθρα) για την προετοιμασία και την κατανόηση βασικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων, όπως η διδασκαλία γλωσσών, οι φυσικές επιστήμες, η προσχολική εκπαίδευση και η ειδική αγωγή.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ξεναγήθηκαν στο σχολείο και ενημερώθηκαν για την τοπική κοινότητα. Παρακολούθησαν μάθημα Φυσικών Επιστημών (CLIL) στη Β’ τάξη, παρουσίαση της χώρας από μαθητές της ΣΤ’ τάξης στα αγγλικά και δραματοποίηση βιβλίου στην Ε’ τάξη για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Γνώρισαν επίσης τη δράση "Γίνομαι νονός/νονά", όπου μεγαλύτεροι μαθητές καθοδηγούν μικρότερους.


Παράλληλα, συνεργάστηκαν με με τους Ισπανούς συναδέλφους, αντάλλαξαν απόψεις και συμμετείχαν σε συζητήσεις, παρουσιάσεις και δραστηριότητες ανατροφοδότησης. Είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν στην πράξη τη μεθοδολογία της ανεστραμμένης τάξης μέσα από πειράματα, διαδραστικές δραστηριότητες και ενισχυτική διδασκαλία. 

Στο πλαίσιο flipped συμμετείχαν σε "Προκαταρκτικό Εργαστήριο για την επίσκεψη στο Τολέδο: Εξερεύνηση της πολυπολιτισμικής ιστορίας του Τολέδο", πολιτιστική εκδρομή στην ιστορική πόλη - Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO και στην ιστορική πόλη Άβιλα, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Μνημείων.  

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ


..............................................................
“Η παρούσα δημοσίευση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+. Οποιαδήποτε πληροφορία ή απόψεις εκτίθενται σε αυτή την δημοσίευση είναι αποκλειστική ευθύνη του συγγραφέα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ ουδεμία ευθύνη φέρουν για την οποιαδήποτε χρήση και αναδημοσίευση των πληροφοριών του.