Ένα γλωσσικό μάθημα Αγγλικών που κατέληξε σε ένα μάθημα Μαθηματικών ή Μαθηματικά που ενσωμάτωσαν τα Αγγλικά;
Το σίγουρο είναι πως η δασκαλοκεντρική μέθοδος μάθησης αντικαταστάθηκε από την διαθεματική και ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση, δίνοντας λύση σε ένα "καθημερινό πρόβλημα": πώς μετατρέπουμε ποσότητες από το Αγγλικό σύστημα μέτρησης στο Ελληνικό για να φτιάξουμε μια συνταγή;
Αφορμή ήταν το μάθημα Αγγλικών για τα αριθμήσιμα/μη αριθμήσιμα ουσιαστικά, συσκευασίες και μέτρα και σταθμά. Οι μαθητές συνεργάστηκαν μεταξύ τους σε μια STEM δραστηριότητα επίλυσης προβλήματος (problem solving) μετατρέποντας τις ποσότητες μιας συνταγής για pancake από το αγγλικό μετρικό σύστημα στο ελληνικό.
Η δραστηριότητα σχεδιάστηκε από τους εκπαιδευτικούς Μπούγιας Γ και Χασομέρη Β. αξιοποιώντας πρόσφατη εμπειρία ευρωπαϊκής επιμόρφωσης στη μεθοδολογία STE(A)M.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ |