Με αφορμή την ενσωμάτωση της αγγλικής γλώσσας στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου πραγματοποιήθηκε μια διαφορετική διδακτική παρέμβαση με ευρωπαϊκό προσανατολισμό!
Η εκπκος αγγλικών Κ. Νικητάκη που διδάσκει τη γλώσσα σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα για την πρώιμη παιδική ηλικία του ΠΕΑΠ, σχεδίασε τη συγκεκριμένη παρέμβαση συνδυάζοντας παιχνίδι, τραγούδια και προγραμματισμό με στόχο την αυθόρμητη φυσική απόκριση των μικρών μαθητών. Τα νήπια του 3ου νηπιαγωγείου επισκέφτηκαν με τις δασκάλες τους Ει. Κλεισαρχάκη και Αν. Καπνουτζή, την Α' τάξη του 3ου δημοτικού σχολείου. Μαζί με τα πρωτάκια τραγουδήσαν τραγούδια με θέμα το καλοκαίρι και τα ζώα της θάλασσας που αμφότεροι είχαν διδαχθεί στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με παιγνιώδη τρόπο.
Στη συνέχεια έπαιξαν με το προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου beebot, προγραμματίζοντάς το για να εντοπίσει στο χάρτη διάφορα θαλάσσια ζώα σε οπτικές κάρτες.
Σκοπός της παρέμβασης ήταν να αλληλεπιδράσουν οι μαθητές μέσα από την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας (κοινή και στις δύο βαθμίδες).
Οι στόχοι των δραστηριοτήτων που εφαρμόστηκαν ήταν να αποκριθούν οι μαθητές σε απλές εντολές στα αγγλικά, να μετρήσουν χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα, να εντοπίσουν γνωστό λεξιλόγιο, να ασχοληθούν με προγραμματίστηκες δεξιότητες, να συνεργαστούν κα να αλληλεπιδράσουν παίζοντας .