ΤΜΗΜΑΤΑ

Δήλωση για επιλογή δεύτερης ξένηςγλώσσας (Γαλλική ή Γερμανική) για το σχολικό έτος 2024-2025, από τους μαθητές Δ τάξης, έως 15 Μαΐου 2024 - Κατ’ εξαίρεση, επιλογή στο Γυμνάσιο διαφορετικής 2ης ξένης γλώσσας από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, με αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μέχρι την 17η Μαΐου 2024.
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

20/2/24

Μια μέρα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο !

 Η Δ1 τάξη του σχολείου μας μαζί με την εκπαιδευτικό της τάξης Ροδοθέα Αλέξη, τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης Πάνο Κωστόπουλο  και τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης Καρπαθιωτάκη Μαρία και Βάρδα  Ιωάννα, συντονίστρια και μέντορα ειδικής αγωγής αντίστοιχα, επισκέφτηκαν το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου!


Φτάνοντας έξω από το σχολείο, τα παιδιά ρώτησαν "Μα τι μαθαίνουν εδώ τα παιδιά;" Η απάντηση ήρθε σιγά σιγά και αβίαστα στο παιδικό τους μυαλό λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους  στο ειδικό δημοτικό!  

Οι εκπαιδευτικοί, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό  και οι μαθητές του σχολείου, μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο! Τα παιδιά  παρέδωσαν συμβολικά δυο μικρά χειροποίητα δωράκια, μια τρίλιζα και έναν αισθητηριακό πίνακα στην διευθύντρια κυρία Μαγκλάρα!


Αφού η κυρία Μαγκλάρα  μας καλωσόρισε, χωριστηκαμε σε ομάδες και γνωρίσαμε όλες  τις τάξεις του σχολείου, τους μαθητές, την ρουτίνα τους και τα διδακτικά αντικείμενα! Είδαμε και χρησιμοποιήσαμε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, μιλήσαμε για τα συναισθήματα ,το πώς εκφράζονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους αλλά και το πώς μπορούν να δηλωθούν οι ανάγκες μας!
 Γνωρίσαμε το επάγγελμα του φυσιοθεραπευτή ,του ψυχολόγου, του λογοθεραπευτή! Γιατί ένας άνθρωπος μπορεί να χρειάζεται βοήθεια από κάποιον ειδικό; Ποια τα οφέλη; 

Μαθητές μας μίλησαν οι ίδιοι για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αλλά και για τον τρόπο που τις αντιμετωπίζουν. 

Παρακολουθήσαμε  μια ταινία μικρού μήκους που δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου και αφορούσε στην καθημερινότητα τους στο σχολείο, αλλά και τις δράσεις οι οποίες πραγματοποιούνται με στόχο την αυτονομία των μαθητών.



Τρέξαμε, παίξαμε, διασκεδάσαμε, αγκαλιαστήκαμε και αποχαιρετιστήκαμε με την διάθεση να βρεθούμε ξανά, έχοντας καταλάβει πια τα παιδιά την απάντηση στην αρχική τους ερώτηση: "Μα τι μαθαίνουν εδώ τα παιδιά;"   




Σας ευχαριστούμε!