ΤΜΗΜΑΤΑ

Σε εξέλιξη οι εργασίες του προγράμματος ανακαίνισης σχολείων «Μαριέττα Γιαννάκου» - Νέο Σχέδιο Erasmus+ για τη Σχολική Βιβλιοθήκη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου

1/7/24

"Digital Wellbeing: A New Challenge for Teachers and Students" - #ΣυνεχίζουμεErasmus

Στο πλαίσιο του σχεδίου Εrasmus+ 2023-1-EL01-KA121-SCH-000112870 "Νο Βullying zone" η εκπ/κός του σχολείου μας Μαρία Καρπαθιωτάκη συμμετείχε σε σεμινάριο του Ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού φορέα EUROPASS TEACHER ACADEMY με τίτλο "digital wellbeing" στη Ρώμη το διάστημα 1-7 /7/24.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Το σεμινάριο στόχευσε σε μια σειρά από δραστηριότητες στην τάξη και σχολικές πρωτοβουλίες για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τις επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στη ζωή τους, για να τους βοηθήσει να πάρουν τον έλεγχο της ψηφιακής τους ευημερίας.
Παράλληλα αναπτύχθηκε προβληματισμός μεταξύ των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών σχετικά με τον ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινή μας ζωή ο οποίος είναι περίπλοκος, ακόμη και επικίνδυνος αφού μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές σε κακές πρακτικές χρήσης ή και σε εθισμό.



Η συμμετέχουσα σχολιάζει: "Οι ψηφιακές συσκευές από τη μια μας επιτρέπουν να εκτελούμε εργασίες, να έχουμε πρόσβαση στα μέσα και να επικοινωνούμε με ανθρώπους, αλλά ταυτόχρονα να απομακρυνόμαστε, αφήνοντάς μας μια αίσθηση κούρασης και απογοήτευσης..
Όλα αυτά μπορεί να είναι μια τρομερή πρόκληση για τα παιδιά, τα οποία ενώ έχουν μικρή εμπειρία ζωής, διατηρούν μια συνεχή ροή ψηφιακού περιεχομένου και αλληλεπιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,  γεγονός που τα αποσπά η/και τα εθίζει εύκολα.. Αυτή ακριβώς μπορεί να είναι μια αιτία συγκρούσεων μεταξύ τους και παραβατικών συμπεριφορών cyberbullying".

...............................................................



«Το σχέδιο (2023-1-EL01-KA121-SCH-000112870) συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το περιεχόμενο του υλικού είναι αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου (3ο Δημοτικό Αγίου Νικολάου) και ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ούτε η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ είναι υπεύθυνες για τη χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που αναφέρονται.»