Οκτώβριος 2021- Μάιος 2022
Η διαπίστωση αναδυόμενων προβληματικών συμπεριφορών μαθητών, ειδικά μετά την επιστροφή από τη μακρά περίοδο καραντίνας που βιώσαμε, ανέδειξε την ανάγκη παρέμβασης. Επιδιώξαμε την ανάπτυξη δράσεων υποστήριξης τάξεων με προβληματικές συμπεριφορές μαθητών, σε συνεργασία με εκπ/κούς παράλληλης στήριξης.
Στόχος μας ήταν η διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας μεταξύ των μαθητών. Προσπαθήσαμε να το πετύχουμε μέσα από τη δράση συμπερίληψης "Η Τέχνη Του Μαζί" που περιλαμβάνει μουσικοκινητικά εργαστήρια , δραματοποίηση, παιχνίδια, με σκοπό την ενσυναίσθηση, την αποδοχή και την συνεργασία μεταξύ μαθητών στις γενικές τάξεις.
Τα εργαστήρια που οργανώθηκαν ήταν τα εξής:
α) "Χορεύω, τραγουδώ, τον διπλανό μου αγαπώ" Α- Β Τάξη .
β) "Μια τσάντα με διαφορές" Ε- ΣΤ Τάξη .
γ) "Αυτή είναι η πατάτα μου" Γ-Δ Τάξη.